...::: XLII Nocne Marsze na Orientację "Darżlub" - 2/3 grudnia 2017 :::...
Komunikat Startowy
Studenckie Koło Przewodników Turystycznych w Gdańsku
zaprasza na:
XLII Nocne Marsze na Orientację "Darżlub"
2/3 grudnia 2017

Spis treści

  1. Organizator Imprezy
  2. Na co zwrócić uwagę podczas przeglądania tego komunikatu?
  3. Termin i miejsce Imprezy
  4. Kategorie startowe
  5. Mapy
  6. Zgłoszenia przez Internet
  7. Zgłoszenia w dniu Imprezy
  8. Zniżki
  9. Zwroty Wpisowego
  10. Wyposażenie uczestników
  11. Świadczenia startowe
  12. Nagrody
  13. Ognisko
  14. Wycieczka 09.12.2017 r.
  15. Postanowienia końcowe
  16. Zespół organizacyjny

Wstęp

XLII Nocne Marsze na Orientację "Darżlub" są turystyczną imprezą na orientację (InO), w której uczestnicy mają za zadanie potwierdzić w określonym limicie czasu swoją obecność przy ustawionych w terenie punktach kontrolnych. Na danej trasie zwycięża zespół, który za pokonanie trasy uzyskał najmniejszą liczbę punktów karnych. Uczestników obowiązuje zmodyfikowany regulamin turystycznych imprez na orientację PTTK.

Tematem tegorocznego Darżluba są... Wikingowie! Ci waleczni ludzie Północy od dawien dawna odwiedzali kaszubską ziemię. Przede wszystkim łupili ją z wszelkich bogactw. Jednak mówi się, że część z wojów pozostała na kaszubskiej ziemi zauroczona krajobrazem i urodą tutejszych kobiet. Mieszając swą krew z kaszubską zasymilowali się w tym czasie z miejscową ludnością. Legendy mówią jednak, że nigdy tożsamość Wikingów na Kaszubach nie zniknęła. Ponoć co 100 lat kaszubscy Wikingowie zbierają się w późno jesienną noc na turnieju, przypominającym im o ich dawnych korzeniach. Mamy ogromny zaszczyt zaprosić wszystkich nieustraszonych śmiałków, czujących w żyłach pierwiastek wikingowskiej krwi na pełny przygód, niebezpieczeństw, błota (a może i śniegu?) turniej pod osłoną nocy. Tych którzy odważą się wyruszyć na wyprawę w przeszłość ku swej północnej tożsamości zapraszamy do zapoznania się z Komunikatem Startowym i Regulaminem. Nie czekaj! Zapisz się już dziś i szykuj swój miecz!

Nowości: W tej edycji ponownie pojawi się trasa Turystyczna. Uczestnicy będą startować w wyznaczonym miejscu, natomiast meta będzie w Bazie Imprezy

1. Organizator Imprezy

Organizator:

Studenckie Koło Przewodników Turystycznych w Gdańsku, działające przy Oddziale Studenckim PTTK. Adres: ul. Siedlicka 4, 80-222 Gdańsk
e-mail: zarzad@skpt.gdansk.pl
www.skpt.gdansk.pl

2. Na co zwrócić uwagę podczas przeglądania tego komunikatu?

  • Zachęcamy do wspólnego podróżowania jednym autem! Można się umawiać na naszym forum.
  • W Bazie obowiązuje obuwie zmienne. Więcej informacji w punkcie 10. Komunikatu.
  • Na terenie Bazy obowiązuje bezwzględny zakaz spożywania alkoholu (punkt 15. Komunikatu).
  • W tej edycji pojawią sie trasy:
    - Mało Trudna,
    - Trudna Krótka x2 ok. 15 km,
    - Trudna ok. 17 km (Pucharu DInO kat. T),
    - Przygodowa,
    - Turystyczna,
    - Zaawansowana,
    - Bardzo Trudna (Puchar DInO kat. BT),
    - Ekstremalna (Puchar DInO kat. BT).
  • Start na trasach Ekstremalnej, Bardzo Trudnej oraz Trudnej będzie zaliczany do klasyfikacji Pucharu w Długodystansowych Marszach na Orientację .
  • W zespołach trzy-, cztero- i pięcioosobowych ewentualne nagrody otrzymują dwie osoby z zespołu. (Patrz punkt 12 komunikatu)
  • Można zamówić pamiątkową koszulkę. Szczegóły TUTAJ
  • Start Trasy Turystycznej będzie w innym miejscu niż Baza Imprezy.
  • Na trasie Mało Trudnej (MT), Trudnej Krókiej (TK) i Przygodowej (Przyg) możliwy jest start w zespołach maksymalnie pięciosobowych, w pozostałych trasach w maksymalnie trzyosobowych.
  • SKPT zastrzega sobie prawo do rezerwacji kilku miejsc na każdej z tras.

3. Termin i miejsce Imprezy

Impreza odbędzie się w nocy z 2 na 3 grudnia 2017 roku.

Lokalizacja Bazy Imprezy wraz z mapką dojazdową zostanie podana w dniu Imprezy o godzinie 09:00, w Internecie na stronie http://skpt.gdansk.pl/darzlub/2017. Starty i mety wszystkich tras marszu będą w Bazie Imprezy, wyjątek stanowi Trasa Turystyczna. Dojazd na miejsce Imprezy transportem własnym lub publicznym.
Start Trasy Turystycznej będzie w innym miejscu niż Baza Imprezy.

4. Kategorie startowe

Uczestnicy Imprezy zgłaszają się i startują w zespołach jedno, dwu lub ewentualnie trzyosobowych. Wyjątek stanowi trasa Mało Trudna, Trudna Krótka i Przygodowa, na której można startować w zespołach maksymalnie pięcioosobowych. Przynajmniej jedna osoba w zespole musi być pełnoletnia. Minuty startowe zespołów są przydzielane w drodze losowania i ogłaszane przed imprezą.

Ekstremalna "E" - Do Walhalli na skróty, ok. 25 km (Trasa zaliczana do Pucharu DInO w kategorii E.)

Stworzona z myślą o ekspertach orienteringu, którzy wybierając tę trasę wiedzą, na co się decydują. Trasa jest najdłuższa, ma największe przewyższenia oraz najtrudniej dostępne punkty terenowe. Dodatkowo w zestawie: podstępne punkty stowarzyszone rozstawione na każdym kroku, chaszczowanie, jarowanie, bagna lub śnieg (w zależności od warunków pogodowych). Treść mapy może być niepełna, usunięte mogą być elementy ułatwiające określenie położenia. Ta trasa nie wybacza błędów...

Limit liczby zespołów: 20.
Budowniczy: Szymon Kałużyński

4.2. Bardzo Trudna "BT" - Gdzie te Elfy?, ok. 21 km (Trasa zaliczana do Pucharu DInO w kategorii BT)

Trasa dla osób zaawansowanych w orienteringu, które przynajmniej kilka razy startowały już w podobnych imprezach i dobrze orientują się w leśnym terenie nocą. Punkty kontrolne są zlokalizowane w trudno dostępnych miejscach terenu, często towarzyszą im punkty stowarzyszone. Treść mapy może być niepełna, usunięte mogą być elementy ułatwiające określenie położenia.

Limit liczby zespołów: 40.
Budowniczy: Maciek Bogdański

4.3. Zaawansowana "Z" - Miało być blisko, a Asgardu nie widać, ok. 16 km

Przeznaczona dla wytrawnych nawigatorów, którzy są w stanie połączyć precyzję z równym tempem marszowym. Na trasie jest kilkanaście punktów kontrolnych, trudno dostępnych, z wieloma punktami stowarzyszonymi. Treść mapy może być niepełna, usunięte mogą być elementy ułatwiające określenie położenia.
Limit liczby zespołów: 50.
Budowniczy: Remigiusz Rogalewski

4.4. Przygodowa "Przyg" - Czy te Norny mogą kłamać?, ok. 16 km

Trasa dla amatorów przygód, o pewnym doświadczeniu w posługiwaniu się mapą i kompasem, lubiących dreszczyk emocji wywołany odkrywaniu nieznanego. Samą nawigację można porównać do tras Trudnych. Fabuła nawiązująca do tematu imprezy; zdobywaniu punktów kontrolnych mogą towarzyszyć zadania logiczne, topograficzne lub zręcznościowe. Punkty kontrolne to miejsca ciekawe topograficznie i przyrodniczo oraz związane z historią regionu.

Limit liczby zespołów: 30.
Budowniczy: Katarzyna Reszczyńska, Remigiusz Rogalewski

4.5. Trudna "T" W poszukiwaniu skarbu wikingów, ok. 17 km (zaliczana jest do pucharu DInO w kategorii T)

Trasy trudne przeznaczone są dla osób o niedużym doświadczeniu w nocnych InO oraz pracy z mapą i kompasem. Zapraszamy na nie również uczestników naszych kursów przewodnickich. Większość punktów to lampiony rozstawione w dość łatwych do zlokalizowania miejscach, ale wymagających krótkiego marszu na azymut lub czujności w odczytywaniu ukształtowania terenu w ich najbliższym sąsiedztwie. Przy punktach kontrolnych mogą być ustawione punkty stowarzyszone.

Limit liczby zespołów: 50.
Budowniczy: Łukasz Zalewski

4.6. Trudna Krótka "TK1" oraz “TK2”, TK1 - Drakkarem przez nocne mary, TK2 - Loki prawdę Ci powie, obie trasy po ok. 15 km

Trasy trudne przeznaczone są dla osób o niedużym doświadczeniu w nocnych InO oraz pracy z mapą i kompasem. Zapraszamy na nie również uczestników naszych kursów przewodnickich. Większość punktów to lampiony rozstawione w dość łatwych do zlokalizowania miejscach, ale wymagających krótkiego marszu na azymut lub czujności w odczytywaniu ukształtowania terenu w ich najbliższym sąsiedztwie. Przy punktach kontrolnych mogą być ustawione punkty stowarzyszone. Na trasie można startować w zespołach maksymalnie 5-osobowych.

Limit liczby zespołów: 50
Budowniczy: TK1 - Ula Reszczyńska, TK2 - Aleksandra Hnatów

4.7. Mało Trudna "MT" - Gdzie zaginął Mjollnir?, ok. 14 km

Trasa idealna dla osób początkujących w nocnych InO, nie czujących się jeszcze na siłach poruszać się w nocy po rzeźbie terenu, a chcących miło spędzić czas w lesie np. na rodzinnym spacerze z nutką sportowej rywalizacji. W związku z tym większość punktów to lampiony rozstawione w łatwych do zlokalizowania skrzyżowaniach dróg, ścieżek i przecinek leśnych. Mogą się też pojawić punkty stowarzyszone. Na trasie można startować w zespołach maksymalnie 5-osobowych.

Limit liczby zespołów: 60
Budowniczy: Katarzyna Russek

4.8. Turystyczna "Tur" - Od Waregów do Greków, ok. 20 km

Trasa Turystyczna przeznaczona jest dla osób pragnących wybrać się na wycieczkę turystyczną połączoną z marszem na orientację. Start trasy będzie innym miejscu niż baza. Uczestnicy będą podążać trasą do bazy, gdzie będzie meta. Na trasie pojawią się dwa ogniska. Poziom trudności będzie na poziomie tras Trudnej z elementami trasy Bardzo Trudnej. Na trasie Turystycznej będą dwa ogniska ze “stopczasem” po 45 minut na każde ognisko..

Limit liczby zespołów: 20.
Budowniczy: Wiktor Jesionek

Organizator nie zmieni podanych limitów na trasach na rzecz innych tras w trakcie trwania zapisów.

Start na trasach Ekstremalnej, Bardzo Trudnej oraz Trudnej będzie zaliczany do klasyfikacji Pucharu w Długodystansowych Marszach na Orientację

5. Mapy

Skala 1:25000, czarno-białe, aktualność lata 70-te XX-go wieku.

Organizator zastrzega sobie prawo lekkich modyfikacji mapy dla tras o wysokim poziomie trudności.

6. Zgłoszenia przez internet

UWAGA! Pamiętacie zasady dwuetapowego systemu zapisów?

Aby wziąć udział w Imprezie należy zgłosić swój zespół drogą internetową, albo w Bazie w dniu Imprezy.

Pierwszy etap polega na założeniu na stronie http://skpt.gdansk.pl/darzlub/2017/nowe_konto.php KONTA SWOJEJ DRUŻYNY. Konto będzie można edytować, dodawać lub usuwać uczestników oraz zamawiać lub odmawiać koszulki. Konta można już zakładać i będzie to możliwe do 29 listopada do godziny 20.00.

Drugim etapem są same zapisy na trasy, które będą możliwe od 20 listopada od godziny 20.00 do 29 listopada do godziny 20.00 lub do wyczerpania limitów miejsc na poszczególnych trasach. Zapisy również trzeba dokonać poprzez stronę http://skpt.gdansk.pl/darzlub/2017 po uprzednim zalogowaniu się na swoje konto. Trzeba będzie wejść w zakładkę zapisy, a następnie wybrać trasę preferowaną, można również zaznaczyć trasę rezerwową, jeśli preferowana nie będzie dostępna. (UWAGA! 20 listopada 2017 r. o godzinie 20.00 wszystkie drużyny zostaną automatycznie wylogowane ze swoich kont, także trzeba będzie jeszcze raz się zalogować).

Wysokość opłaty wpisowej wynosi 40 PLN. Osoby zapisujące się wcześniej przez Internet opłatę powinny przesłać przelewem (na konto podane przez Organizatora) w przeciągu trzech dni od znalezienia się na liście. Dane konta oraz identyfikator drużyny (numer ID), niezbędne do dokonania przelewu, zostaną przesłane drogą mailową po udanej rejestracji. Zgłoszenie będzie ważne w momencie zaksięgowania wpłaty na koncie. Można płacić za kilka osób jednocześnie.

Każdy zespół ma trzy dni robocze na dokonanie wpłaty, po ich upływie zostanie skreślony z listy startujących. 29 listopada 2017 r. to ostatni dzień, w którym wpłaty będą jeszcze księgowane. Co oznacza że, płatność przelewem powinna być dokonana 28 lub 29 listopada w godzinach porannych.

Dla dzieci poniżej 14 roku życia start jest bezpłatny (przy każdym członku zespołu poniżej 14 roku życia należy zaznaczyć odpowiednie pole w formularzu zgłoszeniowym).

Istnieje możliwość zapisania się na listę rezerwową w przypadku, gdy miejsca na wybranej przez Was trasie się już skończyły. Kiedy któryś z zapisanych wcześniej zespołów zrezygnuje, to o tym, kto zajmie jego miejsce, zadecyduje czas wysłania zgłoszenia. Dodatkowo będzie możliwość wyboru w formularzu zgłoszeniowym trasy preferowanej, jeśli zapisaliście się na jakąś trasę tylko dlatego, że na Waszej preferowanej trasie skończyły się miejsca. Wybór takiej trasy preferowanej będzie równoznaczny z zapisem na listę rezerwową (przy czym w razie niezwolnienia się miejsca jest gwarancja występu na trasie wybranej z konieczności).

W przypadku zgłoszeń ewidentnie zdublowanych (niezależnie od przyczyn) usuwamy bez ostrzeżenia nowsze zgłoszenia. Przez „ten sam zespół” rozumiemy zespół złożony z tych samych osób, zapisany z tego samego adresu IP i mający tę samą nazwę.

W chwili zakończenia zapisów przez Internet listy rezerwowe zostają usunięte. Miejsca zwolnione po tym terminie są dostępne do wykorzystania wyłącznie dla zapisów w Bazie Imprezy.

Zapisy na listy rezerwowe będą możliwe wyłącznie przez formularz na stronie internetowej. Prosimy o niewysyłanie zgłoszeń drogą mailową, gdyż nie będą one rozpatrywane.

7. Zgłoszenia w dniu Imprezy

Zapisy w dniu Imprezy będą prowadzone w Bazie Imprezy.

Opłata dla osób zapisujących się w dniu Imprezy wynosi 50 PLN. Opłata wpisowa będzie pobierana w momencie zgłoszenia. Osoby zapisujące się w dniu Imprezy będą miały przydzielone późniejsze minuty startowe. Wszelkie zniżki zostają zachowane. Wpłata potwierdzona zostanie odpowiednim pokwitowaniem, które należy okazać przy starcie, przed wydaniem map i karty startowej.

Wzrost wpisowego wynika z ryzyka jakie ponosimy przygotowując z góry określoną dodatkową pulę świadczeń (m.in. ciepły posiłek, wafelki, naklejki, mapy i karty).

Zachęcamy do wcześniejszego zgłoszenia się i opłaty wpisowego – miejsca na trasach mogą skończyć się przed przewidywanym zakończeniem zapisów przez Internet.

Zapisy na trasę turystyczną w dniu imprezy będą możliwe na miejscu startu trasy turystycznej, do wyczerpania limitu miejsc lub zapasu map i kart startowych. Miejsce startu trasy turystycznej zostanie podane w dniu imprezy wraz z komunikatem o lokalizacji bazy imprezy (która jest metą trasy turystycznej). Osoby, które będą chciały zapisać się na trasę turystyczną prosi się o przybycie na miejsce 20 minut przed godziną startu, gdyż po wypuszczeniu wszystkich zespołów ekipa organizacyjna opuści miejsce startu.

8. Zniżki

  • 50% dla tegorocznych uczestników Kursu Przewodnickiego organizowanego przez SKPT
  • 20% dla osób z opłaconą składką członkowską SKPT
  • 20% dla członków Studenckich Kół Przewodnickich po potwierdzeniu członkostwa (uczestnik informuje zarząd swojego koła o tym, że startuje, a zarząd potwierdza członkostwo przesyłając do nas odpowiednią informację)
  • 25% dla grup szkolnych z opiekunem oraz grup harcerskich z opiekunem po wcześniejszm uzgodnieniu z Organizatorem. Zniżka obejmuje uczniów/harcerzy oraz jednego opiekuna na zespół. Zachęcamy szkoły i drużyny do współpracy.

9. Zwroty wpisowego

  • Nie ma możliwości uzyskania zwrotu wpłaty za zamówione koszulki.
  • W przypadku wycofania się zgłoszonego zespołu z opłaconym wpisowym do dnia 29 listopada 2017 r. (do 20:00) – Organizator zwraca 100% kwoty wpisowego.
  • Jeżeli zespół rezygnujący z udziału w Imprezie w terminie do 29 listopada 2017 r. ma zamówione koszulki i nie może ich odebrać w inny sposób – ze zwracanego wpisowego potrącony zostanie koszt wysłania tych koszulek do adresata.
  • W przypadku rezygnacji po 29 listopada 2017r. – Organizator nie dokonuje zwrotów wpisowego.
  • W przypadku wystąpienia klęski żywiołowej lub innych istotnych przyczyn na obszarze Imprezy Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania Imprezy. W tym wypadku zwrotowi podlega kwota w wysokości 25% wpisowego. W zależności od terminu odwołania kwota ta może ulec zwiększeniu.

10. Wyposażenie uczestników

Zestaw niezbędny dla każdego uczestnika:

  • obowiązkowo latarka, kompas, trwały środek do pisania (długopis),
  • obowiązkowo obuwie (halówki, kapcie, skarpetki) na zmianę do poruszania się w Bazie.
  • można wziąć śpiwór i/lub karimatę do przespania się w szkole,
  • termos i kubek na napoje,
  • element odblaskowy (31 sierpnia 2014 weszła w życie nowelizacja ustawy o ruchu drogowym, według której każdy pieszy poruszający się po drodze poza obszarem zabudowanym ma obowiązek używania elementów odblaskowych. Za brak odblasków grozi mandat w wysokości do 500 zł).

11. Świadczenia startowe

  • komplet map i materiałów startowych dla każdego członka zespołu,
  • karta do potwierdzeń punktów - jedna na zespół,
  • ciepły kąt do oczekiwania na start w Bazie (szkoła),
  • herbata i kawa w Bazie (szkoła),
  • ciepły kąt do spania w warunkach turystycznych w Bazie (szkoła),
  • ognisko z godziną "stopczasu" na każdej z tras, na którym będzie można upiec kiełbaskę z chlebem (1 uczestnik = 1 porcja),
  • na mecie ciepły posiłek, gorąca herbata i kawa oraz wrzątek,
  • dla wszystkich chętnych uczestników możliwe będzie potwierdzenie punktów do odznaki InO.

12. Nagrody

  • Symboliczne nagrody rzeczowe oraz dyplomy są wręczane na zakończenie Imprezy członkom najlepszych trzech drużyn na każdej trasie w następujący sposób: najpierw zespoły, które zajęły pierwsze miejsca w swojej kategorii startowej, następnie zespoły, które zajęły drugie i kolejno trzecie miejsca. Nagrody są przyznawane w następującej kolejności: Ekstremalna (E), Bardzo Trudna (BT), Zaawansowana (Z), Turystyczna (Tur), Trudna (T1), Trudna (T2), Przygodowa (P), Trudna Krótka (TK), Mało Trudna (MT). Ze względu na zwiększenie limitu osób w zespołach na trasach: Przygodowej, Trudnej Krótkiej i Mało Trudnej dyplomy oraz symboliczne nagrody rzeczowe przyznawane są po wszystkich kategoriach.
  • W razie nieobecności danego zespołu na zakończeniu, nagrody przechodzą do puli nagród losowanych.
  • W zespołach trzy-, cztero- i pięcioosobowych ewentualne nagrody otrzymują dwie osoby z zespołu.
  • W przypadku ukończenia Imprezy przez dwie lub więcej ekip z taką samą liczbą punktów karnych, są one klasyfikowane na tym samym miejscu, a o ewentualnej kolejności przyznania nagród pomiędzy takimi zespołami decyduje losowanie.
  • Pozostałe nagrody zostaną rozlosowane wśród uczestników, którzy wypełnią ankiety i pozostaną do zakończenia Imprezy.
  • Przewiduje się przyznanie przez Kierownika Imprezy symbolicznej nagrody oraz dyplomu dla jednego z najmłodszych uczestników (obecnego podczas zakończenia Imprezy).
  • Przewiduje się przyznanie przez Kierownika Imprezy nagrody oraz dyplomu za najciekawszą nazwę zespołu.

13. Ognisko

W punkcie kontrolnym wspólnym dla wybranych tras znajduje się ognisko czynne w godzinach podanych w momencie startu. Zespół ma prawo skorzystać z maksymalnie godzinnego "stopczasu" podczas pobytu na ognisku. Wyjątkiem jest trasa Turystyczna na której będą dwa ogniska ze “stopczasem” po 45 minut na każde ognisko. Na ten czas zespół zobowiązany jest do oddania wszystkich map i karty startowej Organizatorom. Korzystanie ze "stopczasu" nie jest obowiązkowe.

14. Wycieczka 09.12.2017 r.

Już teraz zapraszamy wszystkich chętnych na wycieczkę po terenie XLII NMnO "Darżlub", która odbędzie się 09.12.2017 r. Celem wycieczki będzie przede wszystkim zebranie wszystkich lampionów po Imprezie żeby pozostawić las w takim stanie w jakim go zastaliśmy. Będzie to także idealna okazja aby sprawdzić gdzie znajdowały się najbardziej chytrze ukryte punkty oraz poczuć Darżlubowy klimat raz jeszcze.

15. Postanowienia końcowe

  • Na terenie Bazy obowiązuje bezwzględny zakaz spożywania alkoholu.
  • Osoby niepełnoletnie w wieku 14-17 lat startują i uczestniczą w Imprezie tylko pod opieką osób powyżej 18 roku życia i muszą przed startem okazać oświadczenie podpisane przez obojga opiekunów prawnych.
  • Osoby niepełnoletnie mające nieukończone 14 lat startują i uczestniczą w Imprezie tylko pod opieką swojego opiekuna prawnego.
  • Organizatorzy, w związku z turystycznym charakterem marszu na orientację, nie są zobligowani do zapewnienia uczestnikom profesjonalnej opieki medycznej. Zalecamy wzięcie niezbędnych Wam w pieszej wędrówce medykamentów oraz telefonów komórkowych w razie konieczności wezwania pomocy.
  • W związku z powyższym, ewentualne ubezpieczenie od nieszczęśliwych wypadków każdy uczestnik zapewnia sobie we własnym zakresie.
  • Za szkody wyrządzone wobec uczestników Imprezy przez osoby trzecie jak i odwrotnie Organizator nie odpowiada.
  • Uwagi i odwołania rozstrzyga Organizator Imprezy.
  • Nieznajomość Regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania.
  • Ostateczna interpretacja Regulaminu należy do Organizatorów. W sprawach spornych decyzja Organizatorów jest decyzją ostateczną.
  • Nad przestrzeganiem Regulaminu czuwają na terenie Imprezy Sędziowie wyposażeni w odpowiednie identyfikatory. Sędzia w razie stwierdzenia łamania Regulaminu może udzielić ostrzeżenia lub zdyskwalifikować dany zespół.

16. Zespół organizacyjny

  • Kierownik Główny Imprezy – Tomasz Radzikowski
  • Kierownik Bazy – Lucyna Milczarek
  • Kierownik Tras – Remigiusz Rogalewski
  • Kierownik Wsparcia IT – Tomasz Bieliński
  • Kierownik Sponsoringu - Magdalena Ratkowska
  • Grafika - Berenika i Piotr Taczałowie
  • Budowniczowie Tras - Katarzyna Russek, Aleksandra Hnatów, Ula Reszczyńska, Łukasz Zalewski, Wiktor Jesionek, Katarzyna Reszczyńska, Remigiusz Rogalewski, Maciej Bogdański, Szymon Kałużyński
  • Przy pracach organizacyjnych uczestniczy bardzo liczne grono członków i sympatyków SKPT.
...::: XLII Nocne Marsze na Orientację "Darżlub" - 2/3 grudnia 2017 :::...
© by SKPT Gdańsk 2017